כאמור השבוע נתפסו מאות כלים חשמליים בגוש דן והוחרמו במסגרת מבצע אכיפה לקול מצהלות של מוכרי הקטנועים, האופנועים, תחנות הדלק, נציגי ממשלת ישראל "משרד התחבורה" "ומכון התקנים" למען גילוי נאות אני יבואן של אופניים חשמליים אביע את דעתי במלוא הכנות, ואנסה להיות אוביקטיבי אני שולל מכל וכל נסיעה בכל כלי חשמלי שעובר מהירות של 25 קמ"ש מהטעם הברור של סיכון הרוכב, והמשתמשים האחרים בדרך, ידוע לי שהוחרמו אופניים חשמליים שענו על כל דרישות החוק, מלבד מצערת מהירות שבאה להחליף את השמוש בפדלים לצורך ההפעלה של המנוע החשמלי, מצערת איננה בשום פנים ואופן אמצעי המגביר את מהירות הנסיעה בניגוד למה שחושבים במשרד התחבורה, מה שקובע את מהירות הנסיעה הוא הבקר ("המח") של האופניים שכל המערכת החשמלית מתנקזת אליו, המצערת לדעתי מגבירה את בטיחות הנסיעה בדומה לגיר האוטומטי ברכב שמשחרר את הנהג מהתמודדות עם נהיגה טכנית של העברת הילוכים והתרכזות בדרך ובמשתמשי הדרך האחרים. דבר שמפחית את הסיכוי לתאונת דרכים. אני לא רוצה לחשוב שהמלחמה ברוכבי האופניים החשמליים, ביבואנים, ובחנויות לממכר האופניים היא לא עניינית, ואולי היא באה מתוך מצוקה של אובדן הכנסות של מיסים המגיעים ממכירה של דלק לכלים מוטוריים, פוליסות ביטוח יקרות, ותשלומים של אגרות טסט. אחרת לא ניתן להבין את "העליהום". כל רוכב אופניים חשמליים מכיר ומודע ליתרונות העצומים שבכלי זה, זה שחרר את הנוער מתלות בהורים לצורך הסעות לחוגים, לבית הספר, לחברים, ועוד.. זה שחרר את הסטודנטים מהתלות בתחבורה ציבורית לצורך הגעה לאוניברסיטה או כל מוסד אקדמי אחר, עובדים ועובדות להגיע בזמן לעבודה לא לבלות בפקקים נצחיים של תחבורה מוטורית אלטרנטיבית שגם מזהמת ומקצרת את תוחלת החיים, וסתם כאלה שרוכבים להנאתם ונהנים מהנוף, והטבע.
לסיום אני חושב שהמדינה "שופכת את התינוק עם המים" ניתן להסדיר את כל הנושא לדאוג לביטוחים זולים המכסים מפני פגיעות גוף ורכוש, ופוליסות שמכסות גניבה, להשקיע בתשתיות מתאימות ובהסדרת תקנות ברורות שאנשי מקצוע נוטלים בהם חלק "וגם זאב עם כבש"...ישראל לא יכולה להיות אחרת משאר העולם לא יתכן שכל העולם טועה: לימדו מאירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה, אסיה אני לא מאמין שהחוכמה נעצרה בישראל.
RollyTech ייבוא ושיווק אופניים חשמליים